Sma Lütfen yardımcı olun 🙏🏻 Cuma günü adet günümdü gebelik testim pozitf çıktı özel bir hastanede acilde kan testi yaptırdım beta hcg 82.3 çıktı. Bugün sağlık ocağında kan testi yaptırdım değerim 55 çıktı .Sabah 09:30 da yaptırdım. Değerim düştüğü için canım çok sıkıldı. Başka bir özel hastaneye gittim 14:15 de kan testi yaptırdım değerm 69.91 çıktı. Kızlar bu durum neden olabilir
silacetin88 Sma canım kimyasal gebelik maalesef çok geçmiş olsun dr randevunu al hemen doktorun bilgi verir sana
Figennn Sma Benim değerlerde düşüş olmadıdı ama düzenli artmamıştı çok az artmıştı moralim cok kotüydü. Ben bu kan değerlerine inanmıyorum bhcg 400 lerde di ben keseyi görmüştüm. Doktprumda demişti hatta niye paranı veriyosunuz boyle teslere die evelAllah demişti🙏🏼 İnşallah güzel haberler alırsın canım😍
Samsunn55 Sma canım böyle başlayıp sağlıkla bebeğine kavuşan çok insan var önce moralini yüksek tut derim sana. 3 farklı yerde test yaptırmışsın laboratuvardan laboratuvara çok değişiyor sonuçlar ama senin gebeliğin daha çok yeni. Kanaman falan olursa acile git derim benimde iki gebeliğim böyle düzensiz ilerleyip 200lerde düşmüştü hep acilde betahcg verdim ama kanamam başlamıştı benim kendiliğinden kanamayla attı vücudumdan. İnşallah sen güzel sonuçlar alırsın canım 🙏
ikizlerimveannesi Sma canım doktora görün istersen cuma günü 80 ise bugüne çok daha yüksek çıkması gerekirdi bildiğim kadarıyla
Samsunn55 Figennn beta 400lerdeyken nasıl keseyi gördünüz ben gerçekten çok şaşırdım şuan ☺️ normalde en az 1500 de alttan ultrasonla görüyorlar genelde
Sma Figennn Devran Kadın doğum doktoru kimyasal gebelik giderek değer düşer ve kanamayla atılır dedi. Benim kafamı kurcalayan şu bu sabah sağlık ocağı 55 çıktı öğleden sonra 69.91 çıktı Ne düşüneceğimi bilmiyorum... Dua edin bana lütfen🙏🏻
petitehatunn Figennn kaç çıktı canım değerlerin peki. ? çünkü benimki de iki kat artmıyor ama artış var hep.
Devran Bazen kendiliğinden düşüyo değerler ve keendi kendini kanamayla atıyo inşallah senin öyle olmaz kesinlikle kadın doğumdan randevunu al birazdaha bekliyimde deme bu işler şakaya gelmez :(
Sma Samsunn55 Henüz kanamam yok... Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum ama elimde değil... Peki siz kimyasal gebelikten nekadar sonra hamile kaldınız?
Figennn Samsunn55 Aynen canım burda paylaşmıştım bende hrkrz senin gibi demişti, keseyi görmemize ramen benim içimde hep bi korku vardı rakamların düzensiz artığı için. Artık kan testine güvenmiyorum😊
Yesimalmila Samsunn55 benim de 600 lerde görüldü kesem. doktorum bunu görmek doktorun tecrübesine bağlı ben tecrubelerime dayanarak gördüm normalde gorulmez dedi. yani görülebilir bazen 😊
Esrarslan Samsunn55 ben de önceki hamileligimde değerim 544 ken görmüştüktü baya keseyi olabilir böyle şeyler değere çok takılmaya gerek Yok felan demişti doktor
Samsunn55 Sma ikisini de sağlık ocağında yaptırsaydın kafan karışabilirdi haklısın ama farklı yerlerde yaptırmışsın sabah sağlık ocağında öğlemden sonra özel hastanede labaratuvar değişikliği var göz önünde bulundur canım onu. Evet kimyasal gebelik ise eğer ki öyle değildir inşallah sağlıklıdır seninki kanaman başlar değerin düşerek sıfırlanır iki günde bir takip ister
Devran Sma dualarımız seninle canım Allah yardımcın olsun inşallah düşündüğümüz olmaz minik yavrun sana iyice tutunur hayata inşallah sıkıca tutunur 🙏
Babies16 Sma gun icerisinde oynanamalar oluyor labaratuarda farkedebiliyor.amaburada keisn olan bisey var cumadan buzamana artma deil dusme olmus.dr nz hakli gibi duruyor zaten mudaheleye gerek yoksa kendiliginden atar vucut ins
Samsunn55 Sma 6 ay sonra canım. İkincisi de kimyasal gebelik oldu onuda kanamayla attım şimdi 6 ay sonra 3. Kez gebeyim Rabbim bunu bağışlar inşallah, herkesin yavrusunu bağışlasın 🙏
Samsunn55 Sma ama ben çok kafaya takıyordum bide düzensiz adetlerim benim hep kendimi bildim bileli. Her ay nerdeyse test yapıyordum ama anladım ki hiç stres yapmamak gerekiyormuş vakti saati var Rabbim versin yeter ki canım hiç bozma moralini. Bana tüm doktorlar demekki sağlıksız olacaktı Allah böyle böyle bazı insanlardan elermiş sağlıksız sakat bebekleri yoksa bu dünya hep sakat çocuk olurmuş. Doğa eliyor. Sağlıklı ise o öyle bi tutunurki sana. Ama sağlıksız ise ne yapsan boş oluyor gerçekten
Ayseleraslan Sma canını hiç sıkma aynı şeyi ben yaşadım kimyasal gebelik yaşadım normal kanamadan biraz fazla oluyor sadece hiç bir ağrı yok ertesi ay hamile kaldım şuan 5 aylık hamileyim hatta hiç üzülme canım sakın kulaktan dolma şeyleride dinleme düşülten sonra ilişkiye girme diyenler olabilir onları dinleme aksine daha çabuk tutuyor
ebrarmom08 Bende seninle ayni duyguları paylasyorum suan benimde beta hcgm once 55 di sonra 97 oldu simdi 36.4 e dustu herhangi bi kanamamda yok kafam çok karışık 😑