Elbet_Gececek bende sahabe bi hanımın adını koyucam medresede hocalık yaparken derste öğrendim sahabeyi çok sevdim degisik diyen oluyo umrumda değil cocuk benim çocuğum diyemeyen de demeyebilir oglusuma da Ukkaşe koyucam inşaallah koyma niyetiniz güzel olduğu sürece isim zormuş değişikmis hiç bir önemi yok kendi niyetinize göre hareket edin