İki oğlumda hiç zorlanmamistim hemen karar verip kabullenmistim istenilen ismi fakat kız olunca dedim ben koyucam ismini ama her kafadan bi ses cikiyo ne desem biz diyemeyiz diyorlar🤦🏻♀️önce mihra istedim olmadı sonra fatımatüz zehra istedim onada bişey dediler mariye dedim onada her kafadan ses çıktı Vera ismide cok hoşuma gidiyo çok naif ama artık insanların yorumundan çekiniyorum Vera ismini diyemiyorum 🤭🤭🤭