Arven-01 Yldzkpcc Vallahi bende anlam veremiyorum bebis alıyor sadece. Ben hiç almadım üzülüyorum çok zayıfım diye hanileleikte alırım diyordum yine almadım doktor çok iyi diyor ama ben üzülüyorum
Edabebek Yldzkpcc eğer bebeğin kilosu normalse sıkıntı etme bende 32 haftaligim bende 8 kilo almışım gayet normal kilo alımı dediler dert etme
Vildan53 Yldzkpcc 52 kilo ile hamile kaldım 15 kilo aldım fazla biliyorum ama çok acıkıyorum 32 haftadayım
mertveannesi2211 Yldzkpcc 34 haftadayim iki ay önceye kadar 8 9 kilo almıştım son iki aydır hiç almadım aynıyım hala
minigimherseyim Yldzkpcc 34+6 7 kilo aldım bence cok kilo almak iyi degil bebek saglıklı olsun yeter o kilo bize kalcak bebek doğduktan sonra. Zaten 3/3.5 doğacaklar ortalama.
damiiss Yldzkpcc ay 32+0 ım bugün 10 kilo 700 gram almışım çok aldım diye kafama takıldı benimde. Doktor en az 11-12 kilo al demişti ama daha 8 hafta var beklenirse 9 hafta var nasıl olcak bilemedim yani