Ozgectndg Benim görümcem olmuştu o sekılde Ssvd adı neydi öyle gecıyor. Doktorunla alakalı ona özel doktor araştır illaki ona yonlendırir . Her durumda ameliyathane beklemede kalıyor anlık aksılıklerde duruma göre ılerlıyorlar. Onun çok güzel olmuştu sancısını evde cektı 2-3 gün az az başlamıştı vs . 3 gün hastaneye yattı herswyı tamamdı çocuk doğum pozisyonunda değildi döndürme olarak elle masaj yaparak ilerledi doktor 7 saat sonunda döndü ve dıkıssız doğum gerceklestırdj . Onun cok güzel olmuştu doğumu umarım sizinde ıstedıgınız gıbı olur .