Ozgectndg Kızlar kasım 2020 de dogum yaptım sezeryan nasipse 2023 mayısta 2. Dogumum olcAk normal dogum yapabilir miyim acaba yoksa yine mi sezeryan olmak zorunda
Hesramm Ozgectndg maalesef Türkiye de çok nadir ilki sezaryen olunca 2. Yi normal yapan benim ilk bebeğimle arasında 7 sene olmasına rağmen dr bu da sezaryen olacak dedi halbuki o kadar zaman geçti dr uma direttim normal olması için ama tavsiye etmiyorum olmuyo diyince bişey diyemedim..
Cntkn Ozgectndg SSVD YANİ Sezeryan sonrası vajınal dogum yapılabiliyor. 2 yıl geçmesi mi ne gerekiyor. Instagram’da Yusuf Olgaç ve Furkan Kayabaşoğlu nun paylaşımlarına bakabilirsiniz .
Tiiffany Ozgectndg olabilir evet bunun için ssvd doktor bulmanız lazım. 2 sezeryan oldum. Bende ssvd dusunmustum sonra vazgeçtim. Devlet hast kesinlikle ssvd yapmıyor. Sadece özel hast. 28.haftadan sonra doktor sizi muane ediyor dikişinizi eger uygunsa ssvd oluyor.size öncesinde olabilecek riskler anlatılıyor onayınız dogrultusunda ssvd oluyorsunuz. Yalnız şu var ssvd olacagı için dogum için 2 katı para ödemeniz lazım. Yani hem normal dogum parası hemee sezeryan parasi. Sacma evet malesef böyle
meryemesra Ozgectndg bu konuda bilgilendirmeler yapan çok tecrübeli bir kaç kişi var takip ettiğim takip etmenizi öneririm, instagramda ebe_cavide, drsemraozer, ebe_nurayaltinisik_ :)
ggulsaahhhhhh Bir kez sezeryan olduktan sonrasında normal doğum olmuyor sezeryan olmak gerekli diye biliyorum
Ozgectndg Cntkn Cntkn Tiiffany SSVD olayını ilk defa sizden duydum kızlar cok saolun araştırıcam inşallah normal dogum yapabilirim🙏
Cntkn Doktordan doktora değişiyor Isparta da mesela sadece İlker Günyeli hoca SSVD ye olumlu bakıyor. Ama artık çogu şehirde 1_2 doktor SSVD yapıyor. Araştırın bulunduğunuz şehiri
Busra3246 Cntkn ısparta Meddem de Ayşe gönül hoca da yaptırıyor ssvd bir çok hastasına da yaptırmış paylaşımları falan da var mesela
Aselinannesi31 Ben 2017 de sezeryan olmustum 2021 de doktorum kendi normal doğum onerdi yani doktordan hastaneden kaynakli ve tabi sizin neden sezer yan oldugunuzdan ama acil bi durum oldugu icin yine sezeryan oldum
Serap-Yigit Arkadaşım normal doğum yaptı 3 sene ara ile. Ama özel hastanede ve destekleyen bir doktorla.
Ozgectndg Meltemtml devletde dogum yapmadım simdide devlete gitmiyorum ben zTen kendi doktorum ile yarın görüşücem bu konuyu
2bebek1huni Ozgectndg devlet sezaryen olanlara tekrar sezaryen yapıyor. Özelde ssvd yapan doktor bulursan yapabilirsin. Yapmış tanıdığım var
Hacerevgin Ozgectndg canim dikis yerlerinde yirtilma vs olursa bebek nefessiz kalıp zora dusebiliyormus 3 doktorda önermedi bebegi gereksiz riske atmak olur dediler hep benim 3 yil olmustu simdi 2. Bebegime hamileyim ama sezeryan karari aldim bebegimi riske atamam 😊
Ozgectndg Hacerevgin bende görüşücem bakalım ne diceklee öyle birşey derseler bende asla risk almam zaten
Elifsntrk Ozgectndg Evet yapılabiliyor ama bunu yaptıran doktorlar maalesef sayılı. Çoğu doktor bu riski almıyor sebebi de sezaryen de rahim kesildiği için normal doğum sırasında oluşabilecek sıkıntılarmış. Ama sezaryen kabus diye normali kolay sanmayın benimde normal doğum kabusum oldu ölümlerden döndük oğlumla şuan kızıma hamileym ne olursa olsun o riski göze almadan sezaryen olucam. Eminim oda çok zordur ama risk çok daha az.
Ozgectndg Elifsntrk geçmiş olsun canım tabiki normal dogumda sıkıntılı benim dikiş yerim enfeksiyon kapmıstı ve hala kabarık baktıklarında sırf o dikiş yüzünden kabul etmez gibi gelşyor hiçbir doktor bir yandada tekrar sezeryan olayım dikiş yerim düzeltilsin diyorum