Mervece1 27-28haftalarda adet sancilari şeklinde oldu bi kac defa . Korktum o yuzden daha çok dinleniyorum . Yarin insalah 32 ye girecem. Pek olmuyor arada kısa süreliğine gelip gidiyo yataga girince hafifliyo geciyo canim . Hem bundan sonra olması normaldir. Sen de kendini cok yorma ayakta fazla kalmamaya calis mumkunse hep dinlen son haftalarimiz zaten