Mervece1 Gündüzleri bir şeyim yok ama akşam olunca karnım patlayacak gibi oluyor böyle olan var mı çok rahatsız edici, sanki akşam büyüyor bi anda
Son-ali295 Mervece1 benimde öyle oluyor nefesim kesiliyor tabi buda eşime eğlence oluyor sen böyle değildin falan deli ediyor beni 😁😁
oykumm_1233 Mervece1 benımde gündüz bişeyım yok gece oldumu karnım patlıcak gibi oluyor bebek sertlesıyor bıyere toplasıyor felan 29+3 bende
Mervece1 oykumm_1233 Benim de aynı öyle ve zaten şiştiğini hissediyorum normalde karnım büyümedi o kadar ama akşam birden ortaya çıkıyor. Gergin ve çok zorlayıcı 😥
cimcimemmmm Mervece1 bilemiyorum ama heralde aksam yemeği agirlik veriyor diye düşünüyorum. Ayrica o kadar su iciyoruz aksama kadar haliyle sisiyor😅sonucta sabahlar uyandığımızda karnımız bomboş sönmüş şekilde uyanıyoruz 😅
Mervece1 cimcimemmmm ya ben bir tek kahvaltıyı çok güzel yapıyorum onun dışında pek yemek yediğim söylenemez 🙈 su da en fazla iki üç bardak 😂 kapasitem bu kadar 😞
esmaozdemir76 Mervece1 aynen bazense hiç durduk yere oluyor ne nefes alabiliyoruz ne oturup yatabiliyorum haftaya doktor randevum var gidince soracağım
damiiss Mervece1 bende aynı şekilde oluyorum ama bir türlü doktora sormayı hatırlayamadım. Çok yediğim zamanlarda daha kötü oluyorum onu farkettim
cimcimemmmm Mervece1 🤯🤯aman Allahim 2 -3 brdk neee. Kiz o su sana yetmez Bebegin sağlığı için günlük en az 3 lt içmenin gerekir . Bebek suyla erken gelişir ağrılarınızda hafifler karin agrisi bas ağrısı vs .
Mervece1 minikoglummm cimcimemmmm Haklısınız ama elimde değil her şeyi de normal olunca üstüne düşmüyorum daha da. Yalnız böbreğimde genişleme yapıyor ama su içince o ağrı bile gidiyor gün içinde. Ama bu sefer patlayacak kadar şişiyorum geriliyor 🥺
cimcimemmmm Mervece1 o şişme zamanla düzelecek bünyen kabul edecek. Hem bol su içmek vücudu içten nemli tuttuğu için az gerilme ve çatlak olur vücudunda. Bebegin de hızlı buyur gelişir kesede oynar doner
Mervece1 cimcimemmmm 30+6yım daha da alışmaz bence o bünye :)) ama haklısınız vücudu nemli tutmak gerek. Siz kaçıncı haftadasınız. Yaşadınız mı böyle şeyler