mor_menekse erken değil canım nst 32. Hafta itibariyle çekilir. Çekilmesi daha iyi bebek büyüdüğü için ve 30 dan sonra yalanci sancılar olabileceği için nst ile hem bebegin kalp atımı hareketi hem sancin var mı kontrol edilmiş oluyor ona göre önlem alınabiliyor mesela tabi bir şikayetin yoksa 35 itibariyle yapanda var benimde bir şikayetim yok ama doktorum bu şekilde açıkladı