gizemakay Eveet ilk 2 ay adet sancısı gibi agrılarım olmustu :) ayy adet mi olcam acaba diye kendi kendime kuruyordum duygulandım 😅 şu an 25+5 teyiz :)
Elaaouzz dilos011 aynı zamanda aynı haftalığız benimde 3 eylül son adet benimde şuan 5 haftalık gözüküyor ama ilk gün keseyi gördük 2 gün sonra çok karartı şeklinde gördü doktor bende ürktüm sorun varmı acaba diye
dilos011 Elaaouzz ben daha doktora gitmedim haftaya gideceğim kalp atışını duyarım belki diye 6 haftalığa denk geliyor oda bugün kan sonucum çıktı oda pozitifti yani çok şükür
ilkayc 4+2 de benimde kasık ağrım oluyor sanki bıçak saplanıyo gibi beta değerde 1500 normal mi sizce