Nadiss Merhaba güzel anne ve anne adayları.. Henüz 1 aylık hamileyim 5 haftaya giriyorm kasık ağrıları hatta aniden gelen kasılmalar normalmi bazen çok korkutucu olabiliyor🥺
TTtutku Nadiss evet normal 4.aydayim hala var. rahim.buyumeye calistigi icin bi sure daha bu agrilar olacak maalesef
[silindi] Nadiss Benim baya bayaa var heleki sabahları çok var🥹Hapşırmaktan öksürmekten korkuyorum🤦🏼♀️Bende 5 haftalığım
Eylb_ Nadiss ben 11+5teyim hala ara sıra oluyor 8 haftaya kadar daha sıktı, hiç korkmayın 🙏🏼 rahim büyüdüğü için normalmiş, yeni bir organ oluşuyor gibi düşün demişti doktorum 🤗
Elaaouzz dilos011 aynı zamanda aynı haftalığız benimde 3 eylül son adet benimde şuan 5 haftalık gözüküyor ama ilk gün keseyi gördük 2 gün sonra çok karartı şeklinde gördü doktor bende ürktüm sorun varmı acaba diye
Ummu1234 Nadiss evet bende 4 haftalığım kasık ağrım var ama doktor yerleşme kanaması gördü Protestan verdi ondan sonra şükür biraz ağrılar azaldı. Muayeneye gittiniz mi?
Nadiss Ummu1234 yarın gideceğim kısmetse bir kanamam olmadı çok şükür ama ağrılar sık ve can yakıcı🤷🏼♀️
Ummu1234 Nadiss kanamayı ultrasonda gördü şükür benimde dışarıdan olan bi kanamam yok. AYerleştiği için kanamalar oluyor sanırım
Hestiaa Çok normal endişelenmeyin.Benım o zamanlar da bir de bel ağrısı eklenmıştı o agrılara.Uyku uyuyamıyordum.benım 5. Aydan sonra geçmişti
Burcu350947 Nadiss bir an ben mi yazdım dedim. Bende 4+3 deyim regli günüm geçen ay 6 sıydı bel ağrısı var aradada regli olcak gibi oluyorum.Herkes kanama lekelenme olmadığı sürece normal diyor progestan kullanıyorum ama önlem amaçlı
Nadiss Burcu350947 normalmiş çok sordum okudum ama insan yinede tedirgin oluyor birde ilk hamilelik olunca:))