Nsss benim kız kardeşim prematüre 1800 gram dogdu ama inan bir saat dahi küvoz yüzü görmedi ve inan şu an akranlarindan daha gelişmiş. Hiç kilo konusunda moralini bozma insan korktuğu şeyle sınanıyor. Moralini yüksek tut protein ve lif ağırlıklı beslenmeye çalış ben kilo alicam diye hep kontrollü gittim ama benimkilerde o dönemde milim milim alıyordu şu bir haftadır kalori miktarlarını falan arttırdım artık kilo almışım almamışım mühim değil doğuma hazırlanmaya çalışıyorum moralimi yüksek tutuyorum. Hastanede bile iki damla gozyasimla kendimi topladım hemen dedim kendine gel sona geldin sayılır haline bin şükür. Biz güçlü olucaz ki onlarda olsun iyi düşünelim iyi olsun sıkma canını 🥰