Canım dualarım seninle 🙏🏻 inşallah dururlar içerde ama durmazlarsa da üzülecek bir şey yok ikiz anneleri olarak her daim erken doğum gerçeğiyle yüz yüzeyiz çok şükür haftan da iyi 33leri görmüşsün 🙏🏻 sağlıkla sıhhatle biraz daha bekleme şansın olarak al inşallah minişleri kucağına 🌸