Şu sıralar çok post açtım ama merak ettiğim şeyler var sizlerde de oldumu öncelikle kısa özet geçiyim eşim doğuda görev yapıyor izinler dahilinde gebelik için çalışmalar yapabiliyoruz bu 4. Deneyişimiz oldu , malesef gebe kalamadım izin süresinde 15 veya 17 gün oldu her izini adet bitimime denk getirdim.
12 Eylül de regl oldum 16 Eylül’de bitti 18 Eylül’de eşim geldi 10 gün izni vardı bizde 10 güne çocukmu olacak 17 güne yapamadık diye dalgaya alıp korunmadık zaten çocuk istiyoruz ama 10 güne olmaz diye düşünüyoruz 27 Eylül’de geri döndü eşim.
Bende Pazartesi günü kadın doğuma gittim kendi doktorum herşeyimi bilir eşimin asker olduğunu uzaklık durumunu vs idrarımda koku var bende enfeksiyonmu oldum diye idrar vermiştim çok şükür enfeksiyonun veya başka birşey yokmuş eğer gebeysem 3+3 bu kadar erken belirti olmaz diye düşünüyorum şuan doktorumda o işler hiç belli olmaz değil 10 gün 1 gecede de gebelik olur reglın geciksin çık gel umarım gecikir vs dedi tatlı bir sohbet ettik.
Demem şu ki ayağa kalkarken vs kasığıma sanki bıçak saplanıyor , idrarımda koku ve sık sık idrara çıkma hafif gelen ve giden kasık ağrım var ben hala 10 güne olmaz sözümün arkasındayım ama Allah’ın takdiri süprizde olabilir 10 Ekim Regl günüm
Sizlerin düşüncesi nedir sizce mümkün olurmu başınıza bu tarz bir şey geldimi merak ediyorum 🙏🤣