Bende masa başı memurum ama dediğiniz gibi ayaklar sürekli askıda benm de tansiyon olayım oluyo son üç ay ayaklar balon gibi şişiyo birde alaturka tuvalet olayı hiç aklıma gelmemişti bende cok su içerim süreklli giderim napıcam şuan 17 haftalık keyfim gıcırda son haftalarda yandım