YvonneArwen Yazz12 aslında 37. Haftaya kadar çalışmak istiyorum aktarmak için ama tuvalet işi beni çok düşündürüyor. 22 haftalık hamileyim daha şimdiden alaturka tuvalet zorluyor beni. Tavsiyesi olan var mı bu konuda?
Gizemkly YvonneArwen canım 35. Haftadayım şuan klozet bile zorluyor göbeğimle savaş veriyoruö normal tuvalete girmek zorunda kalırsam sıkabildiğim kadar sıkıyorum kendimi ama girersem resmen ayaklarım uyuşuyor
Tinasu YvonneArwen canım ben 25 haftalığım 22 yle arasında fark var haraketlerimin birden bire ağırlaştım biraz zor olur bence alaturka tuvalet ve daha çok sıklaştı dahada sıklaşcakmış 🤔
Gizemkly Yarenay 32. Haftada alınan artık normal doğum öncesi iZin rağoru bizim bahsettiğimiz hastalık raporu doktoruna söyle verir
Saheser Yazz12 32. Haftamdayım daha bugün çalışabilir raporu aldım bakalım ne kadar dayanabilicem masa başı çalışıyorum işim rahat ama sabah erkenden kalkmak ve iş yerinde alaturka tuvaletler baya zorluyor beni
Yazz12 Saheser masa başı çalışan arkadaşlar ayaklariniz filan surekli aşağıda sallamak sıkıntı olmuuor mu mesela şişmesi filan gibi bir de en zoru her sabah erken kalkmak cidden
Yarenay Ezgi2727 ya bende evde calisabilecegim bı iş arıyorum da size o yüzden sordum malum bebiş doğunca bakacak kimse yok evde olmam gerekiyo iş yerimden mecburen ayrılıcam
emotionmom Yazz12 bende aynı şekilde yaptım 32den önce 2 hafta rapor 2 hafta yıllık izin aldım ve sonrasında 32. Haftama girdiğim an izne ayrılmıştım ☺️ Şuan 36 haftalığım
Saheser Yazz12 ayaklarımın altına boş bi kutu aldım uzatarak oturuyorum ayaklarım çok rahatsız olursa ayakkabılarımı çıkarıyorum iş yerine terlik götürdüm onları giyiniyorum
emotionmom Yazz12 Kesinlikle tam zamanı hemşiresin sanırım bende anestezi teknikeriyim. sağlıkçı olup hamile bir şekilde çalışmanın zorluğunu çok iyi anlarım 🤦🏻♀️ İmkanın varsa kesinlikle uygulamalısın ☺️
Ysm0307 Yazz12 bizim burda hiç anlayış yok bel fıtığım da var zaten acilde yoğunluğa dayanamayan biriydim şimdi çekilmez oldu
Asilinannesi16 Yarenay Patronumla o sekilde anlaştık doktorumlada konuştum oda tamam dedi valla bilmiyorum ki 🤣🤣 is yerleri mi kabul etmiyor 30 haftada ? Hatta patronum muhasebecisiyle konuştu ona göre plan yaptık
Ays_eee Haftadayım çalışmaya devam ediyorum ,işim de öyle kolay değil polisim ama doğum sonrasına kalsın diye direniyorum 🙈
Freyja Ays_eee aynı durumdayız 33+4 deyim polisim bende masa başıyım diye dayanabildiğim kadar devam edeceğim her sabah acaba bu gün pes mi etsem diyerek kalkıyorum 😅
gzdnrkck 27 haftalığım valla son üç aydır gün gün sayıyorum 32 olayım da izne ayrılayım diye 😵💫 yolum uzak işim masa başı oturmakta yoruyo yolda tramvaylarla zor oluyo acaba bende 2 hafta öncesinden rapor mu yazdırsam 👀🤔🤔🤷🏻♀️