Ftshn Henüz doğum yapmadım. Ama gebe okulu eğitimlerine gidiyorum, oradan biliyorum… Bir aksilik olmadıkça doktor gelmiyormuş. Hatta ebeler diyor ki “Neredeyse bize bile ihtiyaç yok. Doğum anne ve bebeğin birlikte gerçekleştirdiği bir eylem. Doğumların yüzde doksanı bu şekilde olur. Yüzde yedisinde falan biz müdahalede bulunuruz, yüzde üçünde de ki bunlar sıkıntılı durumlar oluyor o zaman da doktor müdahale eder. ” Durum böyleyken doktorun gelmesini istemek yerine inşallah doktorluk durumum olmaz diyorum ben. Doktor neden illa gelsin istiyorsunuz ki!? Doğurtmak ebenin işi zaten. İnsanlar bunun eğitimini alıyor ve belli bir sayıda doğum yaptırmadan mezun olamıyorlar. Doktorun işi sağlık problemleriyle, ameliyatlarla. E normal doğum da bir ameliyat olmadığına göre… Yani demem o ki içiniz rahat olsun. Takılacağınız son konu bile değil bu.