Bu biraz şans işi hastaneyi iyi seçmek lazım ben ilk çocuğumu devlette doğurdum , doktor hep kontrol etti surkeli aileme bilgi verdi arada ailemi içeri aldı , sancı odası vs tek zaten öyle bir kaç kişi beraber sancı cekmiyorsunuz onlar eskidenmis 😂 ebeler sürekli kontrol etti , uzun bir dogumdu agladigimda teselli ettiler falan çok iyi geçti doğum anında doktor geldi yaridmci oldu benim biraz içerden yirtilmalarim oldugu için doktor dikmişti ama normalde ebeler dikiyor ..