Mrvada bende docent diye aldim canim ama goremedim bile cok sasirdim egerki yalniz gitmiceksen esinle gtceksen isinden falan olmasin bosuna gitmeyin biz 8de gttik onda ciktik ve hic bi ise yaramadi sadece bekledik ve elime ultrason ciktisi verdi zaten bi gun oncesinde kendi doktorumda ultrasona girmistim.esim gitmeyelim ozele gideriz demisti ama ben o kadar parayi cope atmayalim dedim o hakliymis istanbulda yillardir yasadigi icin biliyo