Tugba91 ben gerek duymadım yaptırmaya ama bakıyor devlet hastanesi de ultrasonla, sonra hemen kolunu siyir kan alalım deniyor sonuç çıkmasını verdikleri süreye göre bekliyorsun dediğim gibi ben yaptırmadım çünkü yanlış çıkma ihtimalide var niye hamileliğimi zehir edeyim Allah korusun tabi ama risk çıksa kiyabilecek miyiz o yavruya