myangelson Umutluanne1 25 altı sıkıntılı oliyor benim bildiğim ama çok sıkıntılı gorseydi ilaç falan verirdi bence zaten yatıyorum diyorsun Allah’ın izniyle kisalmaz rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻🌸
Umutluanne1 Asyaninannesi58 sağlıcakla devam etsin . Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. 🙏🏻Hem çok güzel hem de stresli bir süreç hamilelik keşke pozitifi gördükten sonra hiç risk olmasa
Asyaninannesi58 Umutluanne1 keşke herkes çok güzel ve stressiz bir hamilelik geçirse ama maalesef herkes farklı şekilde zorluklar yaşıyor. Sonu güzel olsun inşallah sağlıkla alalım kucağımıza hepimiz🥰
Necnec 39 haftayiz bizde. Benimki 27mm di 21 haftalıkken tehlike vardı şükür 39 olduk Duphaston kullandım günde iki kez 35. Haftada kestim içmeyi. Şimdi minigimi bekliyorum 🥹🥹