tazeanneveminigi 30 haftalik olduk. Hala hamile olduğuma inanan pek yok. Hiç karnın yok bebek ufacık falan diyenlerin de ağzına çarpasım geliyor. Halbuki kilomuz 1650 ve 10 gün önden gidiyor dendi 29+2 de ama milletin ağzını büzemiyoruz
neseligunler tazeanneveminigi aynen öyle maalesef milletin ağzını kapamak biraz zor,karnın ne kadar şişerse bebek o kadar kilolu sanıyorlar heralde 🙄🤭
neseligunler Paramedik16 ahah maşallah ee kolaymı iki tane can taşımak,çoğul gebeliklerde daha çok şişiyor sağlıkla gelsinler 😇🥰🥰