Edau9 Gozde5 Tabi ki normal şuan da büyümeleri çok hızlandı 1 günde bile ciddi kilo alıyorlar dedi doktorum🥰
Bnmv-1 KayraVeAnnesi_06 benimde en baştan beri troid var ama çok şükür şeker çıkmadı oda çıksaydı baygınlık geçirirsim herhalde ya şey dicem sen aspirin kullanıyormusun benim doktorum troidim olduğu için aspirin kullandırıyor
Bnmv-1 KayraVeAnnesi_06 banada doktor önerdi troid erken doğuma sebep oluyor aspirin başlayalım dedi valla ilaç kullanmaktan ilaç kusucam
KayraVeAnnesi_06 Bnmv-1 Canım bilmiyorum ki valla bana böyle bir riskten bahsetmedi doktorum zaten tiroitim çok Yüksek çıkmadı sınırın biraz üstünde dedi ilaç kullanıyorum bakalım 2 hafta sonra gidecem tekrar kanda bakacak inşallah düşmüştür
Bnmv-1 KayraVeAnnesi_06 o zaman iyi canım benim gebeliğim başından beri yüksek ve ilaç kullanıyorum kullanmadığım an çıkıyor
KayraVeAnnesi_06 Bnmv-1 Anladım canım sanada çok geçmiş olsun , rabbim sağlıkla zamanında evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin bize inşallah 🙏🏻🐣