Bnmv-1 Kızlar şeker testine geldim o sırada doktor bebeğede baktı kilosu 1150 grammış bu haftalarda normalde kaç kiloda olması gerek normalmi acaba
KayraVeAnnesi_06 Bnmv-1 15:30 da gidecem bende 27+3 bakalım bizim minnoş ne kadar olmuş 🤔 24.haftada 750gr dı 🙏🏻
Bnmv-1 16esranur oh çok şükür 🤲 berdeysr 1,5 aydır bebeği görmedim bugün kilosunu öğrenince merak ettim normalmi diye en son 480 di
Seyma0323 Bnmv-1 kiloya fazla takıntı olmiyacaksın canim çünkü makine ölçuler yanılma payi olabiliyor, doktor bişey demiyorsa sıkıntı yoktur😁
Bnmv-1 Seyma0323 bişi demedi valla devlete gittiğim için devlette pek yorum yapılmıyor o yüzden kilosunu söyledi o kadar bende burda sormak istedim çünkü en son 480 gramdı bebek 1 ayı geçiktir gitmemiştim doktora o yüzden kilodan anlamıyorum valla sağlıklı olsunda kilosu önemli değil
Seyma0323 Bnmv-1 anladım canım sıkıntı yok bende özele gidiyorun ve beninkide o kilolardaydi doktor herşeyi uyumlu demişti
KayraVeAnnesi_06 Bnmv-1 Yaptırdım canım , 3 hafta önce şekerim çıktı dikkat ediyorum diyet yapıyorum birde troit çıktı ilaç kullanıyorum bu gittiğimde değerler çok değişmez diye tekrar kan istemedi 2 hafta sonra gidecem kontrole tekrar kan alınacak
Bnmv-1 KayraVeAnnesi_06 benimde en baştan beri troid var ama çok şükür şeker çıkmadı oda çıksaydı baygınlık geçirirsim herhalde ya şey dicem sen aspirin kullanıyormusun benim doktorum troidim olduğu için aspirin kullandırıyor
Edau9 Gozde5 Tabi ki normal şuan da büyümeleri çok hızlandı 1 günde bile ciddi kilo alıyorlar dedi doktorum🥰