TeoMom Azra41 29+2 mor lahana olduk💙 31de randevum var nst ye o zaman girer miyiz acaba yoksa 33 e mi bırakır bilemiyorum ama heyecanlı tabi nst ye girecek haftalara gelmek müthiş bir şey 🥳