Azra41 Selam annişler 32 hafta ve Kereviz olduk biz bugün 😍🥰 Bide ilk nst mız 🥹 korku heycan hepsi bir arada 🙊 sizde durumlar nasıl ?
Melisagonultas1 323832 ahh bizde 11+1 🥲 muhtemelen ayni zamanlarda evlat kokusuna kavusacagiz garip ve duygusal hissettirdi ❤️ sagliklaa gelsin balli incir ❤️