Yeniannis_ 6+6 benimde keseyi gördüm geçen hafta Şuan dr. Da gidiyorum inşallah kalp atışı duyarım aşkolar 🙈
GirlGossipgirl Benimde 8+2 mide bulantım yok kalp atışlarınıfa duyduk artık 1 ay sonra tekrar kontrole gideceğiz
Ceymerve Benimde 7+5. Aşırı mide bulantısı halsizlik yaşıyorum. Doktorum ilaca başlattı. Bulantılar biraz azaldı ama yne de kötü 🥹
Sng_snr Ceymerve merhaba bende aşırı mide bulantısı ve halsizlik yaşıyorum doktorunuz bulantı için ne verdi acaba?
Emineo98 Bende pazartesi gideceğim kalp atışları için Ama akıntım arttı rengi açık kahve oldu doktor normal dedi sizdede oldumu acaba
Yeniannis_ Emineo98 bende de hafif sarımsı var simdi cıktım doktordan , kırmızı olmadıkça sorun yok dedi
antk_05 Selamlar bende 7+6 dayım bel ağrısı ve bazende karnımda sancı oluyor. Kalp atışını da 6+5 de duyduk ☺️