Gizemrah55 ben hipp de kullandım, aptamilin çeşitlerini de.. oğlum kusuyordu hepsinde. Bi eczacı aptamil prosyneo önerdi oğluma verdim asla icmedi yüzünü ekşitti. Şeker oranı az olduğu için acı geldi sanırım. Aptamilin düz olanı da gaz yaptı..
Bize en iyi gelen sma optipro oldu.
cok gazlı ve reflusu varsa sma comfort kullanabilirsiniz.
Hepsinin içeriklerine göz gezdirdim vitaminlerin miktarinin en yuksek oldugu en besleyici sma’ydı. benim için farketmiyor optipro yoksa comfort alıyorum ikisini de çok severek içiyor oğlum.
Bu arada gelişimi de önde 🤎