Eylulmom_ bgn götürdüm cnm diyet mamalar varmış bı kaç tane verdi Bebelac evolvia falan hangisini severse onu verirsin dedi gaz damlası kusması için ilaç verdi eczanede yoktu yarın depodan gelicek baslicam bakalm birde ben dün gece bebeğimin bingildagini kontrol ettim çok küçük bı açıklık kalmış sadece kapaniyo sanırım daha çok erken degilmi bunun için çok endişeliyim hiç moralim yok