Hilaaal Bebeğime 6 ay aptamil ar kullandım sütekli kusuyordu. Ar mamalar daha kıvamı yoğun mamalar oluyor ama oğlumun gelişiminde kilosunda hep artış oldu hiç bir sorun yaşamadım. 6 aydan sonra normal mamaya geçtik kusma sorunuda geçmiş oldu
Gizemrah55 Hilaaal bnde 2 gündür kullanıyorum ar mama ama çocuğun dili pamukçuk oldu dudaklarında bile mamanın kalıntısı kalıyor gerçi onuda kusuyo benim bebe vermicem artık başka mama denicem bakalm
Eylulmom_ Gizemrah55 ben golden goat da çözümü buldum tatlım hala hafif kusmaları var ama onlar fazlalık çıkartmaları belli oluyor hangi konu hakkında konuşmuştuk acaba 🤔😅ben hatırlamadım kusura bakma resim olmayınca çok hafızam da isim tutamıyorum
Gizemrah55 Eylulmom_ aynı reflü konusunda konusmustuk seninle konuştuktan sonra biraz olsun rahatlamıştım😊 bnde denicm baska mama bakalm ar mama hiç iyi gelmedi bebeğime
Eylulmom_ Gizemrah55 dene canım insallah iyi geleni bulursun çok da yüklenme bir anda mama denicem diye canım umarım iyi olur bebişin tez zamanda 🙏🏻
Gizemrah55 Eylulmom_ ben doğduğundan bu yana ilk Bebelac verdm sonra hipp verdim bu ikisini kullandım başka kullanmadim
Eylulmom_ Gizemrah55 ben evolvia ile başladım sonra hipp verdim sonra evolvia ar kullandım sonra aptamil kullandım sırada golden goat ve sma kalmıştı çok şükür golden goat da durduk 😅😅
Gizemrah55 Eylulmom_ ahahaha😁 analık zor bnde deneyeyim baklm ne oluyor zaten çocuğu rayına oturtana kadar 6 aylık oluck o zamana kadarda biter heralde kusmalari😁
Gizemrah55 Eylulmom_ senin bebiş doğduğundan berimi kusuyor cnm yoksa bı zman sonramı başladı kusmalari
Eylulmom_ Gizemrah55 😅4 aydan sonra kaşık mamaa da verebiliyorsun canım ben yavaştan başladım araştırmaya onları da şurda ne kaldı 1.5 ay ancak karar veririm 😅😅
Eylulmom_ Gizemrah55 doğduğundan beri kusuyor reflü su var bebişimin ama büyüdükçe reflüsü kendiliğinden azaldı şükür doktorum ilaç kullanma çok zorlamıyor 6 ay sonra rahatlar reflüsü demişti
Gizemrah55 Eylulmom_ anladım benimki 1 ayından sonra başladı kusmalari reflüsu varsa doğduğundan beri olmazmiydi kusmalari sonradan niye olduki bizde
Eylulmom_ Gizemrah55 belki ilk aylar az besin aldığı için fark etmemişşindir bende hemen fark edemedim çünkü