pheobebuffay 24 H kadar hareket düzensizliği olacak suan tam uyku büyüme dediğimiz haftalarda hiç korkma bak sana bır onerım olsun nacizane haddim olmyarak vucudunda yaşadığın hersey yattığında geçiyorsa sorun yoktur ama İnan sorun varsa kalk yat ye ıc vs vs yine hissedersin geçmez geçici şeylerde sorun yoktur bıde gobek deliği ordan T çiz aşa doğru o bölgede asırı agrı olursa sorun var demek ben erken doğumda yaptım su azlıgı sancı sezeryan yerı ıncelme kasılma hepsını yasadım gordum 3. Bebeklerim nasipse 22+1 ikiz cnm🌸