pheobebuffay merhaba, ben de 23 haftadayım 19 dan beri bende de oluyordu rahim kısalması ve su fazlalığım varmış. Düşük tehlikesiyle yatıyorum bir süredir, kendinizi yormayın kesinlikle. Bir de kasık veya bel ağrısı eşlik ederse mutlaka doktorunuza danışın.