Hayırlı olsun canım,sağlıklı olun da hiç önemi yok,ne mübarek bir günde aldın kucağına yavrunu..ne mutlu size..Hayırlı kandiller,sen şimdi lohusasın,günahsız melek gibisin..senden dua istiyorum,çok zor günler geçiriyorum,26 haftalığız ve suyum azalmış erken doğum riskim var baya.. ben ve benim gibi zorda olan tüm gebeler için bir dua ediver canım..Allah razı olsun hayırlı olsun tekrarrr