Nazlynarly benim kafasının yerleştiğini ve açılmam olduğunu aynı anda öğrendiğim için,açılman olur mu bilemiyorum.ama hissel olarak birşey hissetmiyorsun.doktor bana açılman olmuş diyene kadar çok rahattım 😬 sonra strese girdim.zaten anksiyete hastasıyım,bir tetiklendi orda,doktor da yardımcısı da korktu benden,sürekli iyi misin deyip durdular.hatta ordan anestezi onayına gönderdiler,gece filan doğum başlarsa onay sorunu olmasın diye,benim ekgde ritim bozukluğu çıktı heyecandan 🙈 iki gün boyunca sakinleşip normale dönmeyi bekledik kardiyolog onayı için 😆😆