Nazlynarly ben sorunlu bir hamilelik geçirdim,22 cmlik miyomum vardı rahmimin üstünde ve normal doğum hem riskli hem de imkansız gibiydi.
29 Eylül’e doktorum planlı sezeryan tarihi koymuştu.o zaman 39.haftamda olacaktım. Ama 37+4 haftalıkken aniden kasık ağrım başladı,ertesi gün doktora gittik kontrole.ultrasonda bakmaya başladı ve bebeğin kanala tamamen yerleşmiş olduğunu gördü,önceki kontrolümüzde daha dönmemişti bile.hemen çatı muayenesi yaptı,3-4 cm açıklığım çıktı.tabi biz şok 😳 şuan suni sancı versem doğurursun ama gerek yok evde dinlenerek bekle dedi ve tam bir hafta sonrasına hastaneye yatış verdi.o güne kadar her an herşey olabilir hazırlıklı ol ve tuvalet dışında yerinden kalkma dedi.bir haftam normal geçti,ekstra bir ağrı sancı vs olmadı.bize gelin dediği gün cumaydı,perşembe akşamı saat 5-6 gibi eşimle otururken bir anda bel ağrım başladı.biraz yatağa uzandım,ama öyle geçecek bir ağrı değildi,eşime doktoru aramasını söyledim,ben de o sırada duşa girdim hemen.doktor hastanedeymiş,yarın sabah yatış yapacaktık zaten bu akşamdan gelin hem bakalım dedi.çıktık yola,hastane uzak eve biraz.tam akşam 9da hastaneye giriş yaptık.
Bütün ekibi bilgilendirmiş zaten doktor,hemşire beni doğumhaneye aldı çatı muayanesi için.bir baktı ki açıklığım 8 cm olmuş.doğum başlamış hiç zamanımız yok diye apar topar hazırlamaya başladılar beni,önce bir süre nstye bağladılar.bir yandan damar yolu açıp bir yandan lavman yaptılar.tuvalete bile doğumhanede soktular,odama gidecek zamanım yoktu.apar topar doktorum geldi o sırada suyum gelmediği için hemşire suyumu patlattı.tabi sancılarım arttı ve sıklaştı.doktor epidural ister misin ama bence gerek yok dedi,ben de istemedim zaten.suyumu patlattıktan 15 dakika sonra bebeğimi kucağıma aldım.o sırada beni fotoğraf çekimiyle oyalarlarken bir yandan dikiş attı doktorum.sonra da yürüyerek bebeğim kucağımda odama gittim:))