Mammy123 ama babasının da beğenmesi çok önemli :) belki ikinizin de beğeneceği başka güzel bir isim bulursunuz. Hoş ben de eşime hiç bir ismi beğendirmedim en son artık sormayacağım sana kızın adı Helen olacak dedim ona da bişey demedi :) tek bildikleri burun kıvırmak :)