Kızlar selam şubatta kızımız dünyaya gelicek allahın izniyle kendimi bildim bileli kızım olursa adını Nare koymak istiyordum hala öyle babası tutturmuş o ne öyle köylü ismi gibi hiç güzel değil diyo siz ne düşünüyorsunuz merak ettim güzel isim fikirleriniz varsa onlarıda alabilirim 🫶