Esra2017 benim ikiside pozitif malesef gebelikte geçirmişim farkında değilim ama, kan verdim tekrardan değerlerim düşmeye başladığı için avidite de yüksek çıktığı için sorun yok dedi doktor ama yinede düşünmeden edemiyorum bende pazartesi tekrardan başka doktora görüneceğim emin olmak için