Snnggll ilk dış gebelikten şüphelenildi kan verdim beta değerim 2300 kusur çıktı bugün tekrar kan verdim kac çıktı bilmiyorum sağlık ocağında verdim ptesi çıkar sonuç dediler ordan hastaneye gidicem fakat bu igg pozitif çıkması düşündürüyor bu sefer beni
Sıkıntısı ney bebege zararı var mi veya bi çözümü var mi acaba