melisinmutfakblogu ayla__ 29.haftada aynı sorunları yaşadım bebek doğum pozisyonu almış dedi erken doğum riski dediler sancı oldukça acile gittim sancıyı kesmek için serum yapıldı merak etmeyin doktorlar herseye çözüm buluyor şuan 37+2 olduk bile biz
ayla__ melisinmutfakblogu ya işin garibi sabahları normal göbek bağımın orda hareket ediyor gece olunca rahmimde hareketleri hissediyorum .
Handemiiiy ayla__ bende korktum şimdi,pazartesi gdcm zaten ama inşallah normaldir,bir de sol göğüs altmda kavurga altıda diyebilirz orda karıncalanma oluyor benim,böyle bişey yaşıyormsnz
Brck0303 ayla__ aramak yerine hastaneye gidip gorunsen daha iyi değil mi hem bebeğini de görmüş olursun
ayla__ Brck0303 tabiki daha iyi ama şimdi gidersem bazı testlerim var 26 dan sonra yaptırmam gereekn şuan 24 haftalığım zamanı uzatacak doktor nasıl olsa geldi diyip bir sonraki kontrolü 1 ay sonraya verecek tekrar
ayla__ Deletedmom_8 yaa ben buradaki doktorları anlamıyorum . Benim ablam mozaik hastanesine gidiyor oradaki doktoru ile birebir görüşüp birebir WhatsApp tan başına ne geliyorsa soruyor yazıyor arıyor ama başkent Hastanesinde öyle değil dahiliye numarası veriyorlar orayı arayın. Doktorun asistanı çıkar diyorlar .
Deletedmom_8 ayla__ ya bence telefonla arayışta şöyle bişey oldu demekte pek mantıklı değil. Benim doktorum hep gel bişey olunca telefondan müdahale edemem doğru şekilde diyo ki haklıda bence. Kasılmam vardı mesela aşırı derecede. Anlattım normal artık bu haftalarda olur dedi. En son kasılınca karnımın acısına dayanamadım gittim. Bu normal değil bu kadarı fazla erken doğuma sebep olur dedi mesela. Çünkü görmeden bakmadan bişey diyemiyorlar net en güzel randevu alıp gidip muayene olmak
ecemsuuuuu ayla__ aynısı bendede oluyo çok aşağıda hissediyorum hareketlerini aşağıya vuruyo sanki bende daha 24 olcam yarın.. inşallah normal biseydir bu 🙏🏻🤷🏼♀️
ayla__ ecemsuuuuu benim gündüzleri hep yukarda gece olunca beey efendi rahme iniyor şuan o kadar uykusuzum ki gece boyunca uyuyamadım korkumdan şimdi de göbek bağımın oralarda hareket ediyor . Rabbim hepsini korusun vakti zamanı geldiğinde dogsunlar inşallah
ayla__ teacherozlem ya zaten ablam eltim görümcem çevremde kim varsa çocuk büyüyor genişliyor aşağı inecek yukarı cikacak çok normal bunlar biz kaç çocuk doğurduk tecrübeliyiz diyorlar .ama içim rahat etmiyor İnternete yazıyorum erken doğum diyor alak bulak oldum. Korkumdan bütün gece uyuyamadım
Brck0303 ayla__ bnde rahatsız olunca gittim bana öyle diyen olmadı normal gitmem gereken günde tekrar gel dedi bnce konuşursun o gün gelip yine testleri yaptıracağım diye bu hafife alınacak bir şey mi
teacherozlem ayla__ aman orda ne okursan ödün kopar bak doktor bana şöyle dedi tek kasık ağrısı olursa korkma ona şiddetli bel ağrısı eşlik ederse o zaman kork ki benim o zaman düşük riskim ve kanamalarım vardı ona rağmen böyle dedi