ayla__ ben 20. Haftadayım benimde öyle,alt tarafta hissedyrm sanki idrar torbama baskı yapıyor harkt ettikçe rahatsz oluyorum ama öyle çıkacakmş gbi bi his yok alt tarafa bi baskı yok yani,benimde aklıma geldi haftaya randevum var sorucam ama normaldir inşallah die düşnmştm ben