minigiminannesi03 minikpankekim Amin inşallah kuzum resmen doktor gunu beklemek resmen öldürecek beni bisey soracam siz bebeğinizi hissediyormusunuz
minigiminannesi03 minikpankekim ben genellikle akşamları hissediyorum yatacağım vakit veya uykumda kimi arkadaşlar diyor imkansız bu haftalarda hissetmek
minikpankekim minigiminannesi03 bendede gunler gecmek bilmiyor firsatim olsa ultrason cihazi elimde gezerim 😂 yok hayir daha hissedemiyorum :)
minigiminannesi03 minikpankekim valla dun gece acayip şekilde hissettim jattacanim acıdı saf tarafımda
Dilek-K0 mre1630 ben pazartesi gittim oğluşum olacağını öğrendim pipisini gördüm bence kız olsa bu kadar belli etmez erkek bebekte pipiyş gördüysen yanılma pek olmaz diyorlar ama kızda gördüysen zamanla çıkıntı haline gelir değişir diyorlar ☺️