minikpankekim öğrendim tabiii, 17. Haftamda ogrendim gerci ikili tarama sirasinda erkege benzio dedi, 17 haftamda erkek oldugu kesinlesti, bir oglum var bi oglum daha olacak, kiz olur belki dedik ama bu da gol degil🤣🙈 saglikli olsun da kiz erkek ne olursa olsun dedk, hayirli evlat olsunlar insallah..