egesmommm merhabalar şimdi bende çam Sakura devlet hastahanesi can Tercan kadın doğum gebe polikliniğine randevu aldım gideceğim zaman 22 haftalık oluyorum. Siz kadın doğum olarak kime gitmiştiniz? Birde gittiğinizde sıkıntı yaşattılar mı detaylı dopler için? Ne dememiz gerekiyor bunun için geldik falan mı