Bende orda yaptırdım. İki doktor baktı. Midem bulandıgı için ara verip tekrar aldılar beni. Normal ultrasonla bakıldı uzun sürdü. Çok güzel anlattı doktor. Ben çıktıktan 3 dk sonra verdi sonucu. Pelin hanımdı. Çok memnun kaldım. Güzel sonuçlar alın inşallah