Nisa3434 yok yok olmaz inşaALLAH için rahat olsun 😁 göbeklerini bacak kol kafa her yeri ölçüyorlar.. kilo bile şaşırtabiliyor. Geçen arkadaş doğum yaptı bebeğine çok kilolu demişler doğuramazsın sezaryen yapalım.. o da korktu sezaryenle doğurdu çocuk 3.300 doğdu.. aslında bilinçli doktorlar bir bir buçuk hafta önde veya geride olabilir diye belirtiyorlar. Benim doktor şeker testi istedi yaptırdım çok normal çıktı.. suyum vs normal. Ama bebişe kilolu boylu dedi 🤣