Batinseda tedbirli olmakta fayda var diye dedim bende . Tabi ki herşey aynı diye sknt olacak diye birşey yok ama tedbir işte can sonuçta. Bak ben gittim biri yolladı ikinci başka hastAneye gittim erken doğum riskim zaten var yat dinlen dedi. Bir başka hastanenin acılı den giriş yaptım evet sancı var ama doğuma sebeb olmaz dedi. İst rutin yatış yapalım ama birşey yapılmaz yatar yatar gidersin dedi. Bende madem bu kadar boş oğlum var yatmim dedim. Dr kendinden emin konuşuyor ya. 2 gün geçmedi kasılma ve bel ağrısıyla gittim parmak ucundan az açılma kasılma var dedi . Tocco bagladilar açıp sancı çıktı acil olarak dan hemen kan aldılar dinlendirdikten falan snr tuşa aldılar baktılar birşey yok dedi Dr biri bir diğer Dr hayır benim mutlaka bakmam lazım dedi iyiki bakmış açılma var dedi hemen yatış hafta küçük dediler. Ne yapacaksınız doğum falan mı dedim yok gözlem etcez tamam dedim yatırım yapıldı falan arıyor eşim annem vs dedim gelmeyin kimse boşuna beklemesin gözlem yapılacak sadece. Bir nts ye bağladılar böyle sancı yok. Ama benim ağrılar geçti yorgunluk geçti sadece gobegim taş gibi ve gözlerde görülüyor halde idi. 2 güne yakın nts çekildi doğum sancısı dursun diye ilaç verildi nafile Dr ise almak istemiyor çünkü haftam küçük mümkün olduğunca doğumu durduracak . Başka Dr lar sitem ediyor vs ama Dr kafaya koymuş almayacak ameliyata.iki kez ilaç tedavisi gördüm kısa aralıklı . Son doz yapıldı ama nafile gobegim kasildigi kasildi sancı durmuyor ama bende tık yok. Gülüyorum vs Dr sancim olsa gulemezsin vs diyor ama durum bu. Neyse sabah a karşı artık nts alarm verecek derece sancı çizmeye başladı Dr geldi riskleri anlattı apar topar sezeryan. Hiç tık olmayan ben ortalığı yiktim drlarla kavga yaptım sırf tamamen uyutsunlar beni. Ama yok inat ya yarım yaptılar saçmalıklar vs hep havada uçuştu . Snr Dr 5 dj kaldı ameliyatın bitmesine dedi. Uyumuşum herhalde bir uyandım yatakta acılar halde kıvranıyor um. Velhasıl herşey böyle gelişti. Anlattım benzer durum varsa kontrolü ihmal etme diye . Sonuçta var diyede aynısı olacak değil. Ama aklımda kalacağına içim rahat olsun deyip iyiki gitmişim kontrole