Eboz evet çatı muayenesi oldum hem 37 de hem 38 de salı günü benim çatım orta ne normal doğuma okey diyebiliyor ne de yapamazsin diyebiliyor tamamen spontone olacak her sey. Orta çatıda çok doğum yapan da varmış 5 6 cm açılıp daha fazlasi olmayip sezaryene girende varmış. Bana bastırma falan uygulamadi ama hala kanala girmedi bebiş haftaya kadar dayanirsa sayet kii dayanacak gibi salı günü tekrar gideceğim bakalim