derin1derin Sucansu umarım bir gün bu cehaletten kurtulup biraz araştırma yaparsınız bebeğiniz için ve bence de o doktora gitmeyin sizin için harcadığı zamana yazık 👍🏼😂
Sucansu derin1derin pardon anlayamadım sizi benim için harcadığı zamana yazık falan derken ben gayet iyi araştırma falan yapıyorum bu sizi ilgilendirmez kelimelerinize dikkat edin lütfen .
egeninincisii Eboz Aslında ikisi de değil😅 Adanalıyım. İstanbula gelin gittim. Orda yapamadık. Eşimin çevresi iyi diye buraya geldik. Defa Life Şeyma Fadıloğlu doktorum🫶🏼
Cns_yldz13 Meltem99- onu hiç bilmiyordum normal kontrollerim hep özelde oluyor, devlete sıra bulmak zor cok fazla burada o yüzden sordum sağlık ocagında yapıldıgını burada duydum ilk