Cns_yldz13 Kişiden kişiye değişiyor ama bana tam 2 kere içirdiler o lanet şeyi.Aslında bakarsanız fazla şekerli bir gazoz.Ama beni cafenin ortasında istifra ettirdi iyiki eşim vardı resmen rezil olmuştum.Sonra istifra ettim diye ertesi gün en baştan çağırdılar içmek asla istemiyordum içeceksin dediler sanki ne yararı varsa bence yararından çok zararı var giibme geldi içtim ve tekrar gözlerim kulaklarım yanmaya başladı tekrar istifra ve bu sefer de acile yatırdılar 🤣 sonuç şeker düşüklüğü çıktı diyetisyene yönlendirdi gittim ama uygulamadım saçma sapan şeylerdi bence bir daha doktorum zorlasa bile içmem tabi bu bendeki etkisi sizde nasıl olur bilmem